Sunday 12 May 2013

Stabilkan Hb anda dengan Qaseh Gold


Stabilkan Hb anda dengan Qaseh Gold




HB RENDAH KETIKA MENGANDUNG?

Hb atau Hemoglobin merupakan pengangkut oksigen dan zat makanan ke seluruh badan. Adalah penting bagi ibu hamil mengetahui tahap Hb mereka. Di manakah tahap Hb anda?

Stabilkan Hb anda dengan Qaseh Gold!

Kebiasaannya mengikut pengalaman sendiri dan pelanggan lain yang mengamalkan qaseh dengan istiqomah (termasuk makcik saya sendiri ini) mempunyai bacaan hb yang cantik (normal) Ini kebiasaannya kerana qaseh makanan tambahan yang tinggi madu dan kurma serta kaya dengan prebiotik.

Jika mengalami alahan muntah dan hilang selera makan qaseh juga dapat membantu dengan menghilangkan loya, membekalkan tenaga yang hilang serta mengurangkan rasa lapar. Terdapat testimoni ibu hamil yang sudah tidak muntah selepas amalkan qaseh. Ia sebagai pengantara (ikhtiar), selebihnya Allah yang menentukan menjadi atau tidak.

Selain itu, qaseh bagus untuk membekalkan nutrisi ibu dan anak kerana Qaseh kaya dengan khasiat pemakanan sunnah (makanan yang disebut dalam al-Quran dan Hadis). Jangan lupa untuk berniat yang baik semasa mengambil Qaseh kerana ia juga mengandungi air zam-zam, di mana kita boleh berniat untuk sesuatu hajat. Wallahu'alam.

jom lebih sihat bersama qaseh gold...
pm/whatap/wechat/sms nur 016-7133606

No comments:

Post a Comment